24 Μay 2012  Nr 4114  απάντηση     όνομα: ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ     email: oneiro-kritis@hotmail.com

Γεια σου Αλίκη, Το όνειρό σου έχει κάτι αντιφάσεις που θέλουν κάποια εξισορρόπηση.Πάμε λοιπόν να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Σύμφωνα με ερμηνείες των ονειροκριτών δράκος είναι κάτι το αρνητικό. Το περιγράφουν ως εξής: Αν ονειρευτείς δράκο, σημαίνει ότι θα επιτρέψεις στον εαυτό σου να παρασυρθεί από πάθη και ότι θ' αφεθείς στα χέρια των εχθρών σου. Το όνειρο αυτό σε προειδοποιεί ώστε να προσπαθήσεις να δείξεις εγκράτεια. Εσύ όμως που είχες τους δράκους φίλους σου σημαίνει ότι ναι μεν μπορεί να έχεις πάθη, αλλά φροντίζεις και τα προσπερνάς  και δεν σε φθείρουν. Πρόσεχελοιπόν μόνο τον έναν που εξασθένησε ώστε στη πραγματικότητα να μη συμβεί κάτι μέσα στο σπίτι σου.

24 May 2012  Nr 4114   όνειρο          όνομα:  Αλίκη 21       email  (καταχωρημένο)

Καλημέρα με λενε αλικη 21 και ειμαι ελευθερη.σημερα ειδα ενα ονειρο το οποιο εψαξα στουσ ονειρο-κριτεσ ομωσ δεν με βοηθησαν.ειδα πωσ βρισκομουν στον τοπο που σπουδαζω και πως ειχα στην κατο-χη μου 3 δρακουσ νομιζω.οχι ωσ εχθρουσ αλλα ωσ φιλουσ για την ακριβεια προσπαθουσα να τουσ βοηθησω και να τουσ κρυψω ειτε γιατι τουσ κυνηγουσαν ειτε γιατι δεν επρεπε κανεισ να μαθει την υπαρξη τουσ.στ τελος του ονειρου μου ομωσ ειδα πωσ ο ενασ τραυματιστηκε.συγκεκριμενα πετουσα-με πανω απο τη θαλασσα κι εκει συνειδητοποιησα πωσ κατι δεν παει καλα και ακριβωσ εξω απο το σπιτι μου ψιλοκατερευσε κ μετα προσπαθουσα να τον βοηθησω γιατι ηταν αρρωστος υποτιθεται!δεν ηταν κακοι τουσ ενιωθα κοντα μου.ελπιζω να με βοηθησετε γιατι μου εκανε μεγαλη εντυπωση το ονειρο!!ευχαριστω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: