May 2012  Nr 4097  απάντηση     όνομα: ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ     email: oneiro-kritis@hotmail.com

Ελπίδα θα περιμένω και μόλις  απαντήσεις στις ερωτήσεις μου θα σου ερμηνεύσω το όνειρο σου.
May 2012  Nr 4097   όνειρο          όνομα:  Ευτυχία 25        email : (καταχωρημένο)καλησπερα ονειροκριτη ειμαι η Ελπίδα 21 ετων ,,σου εχω ξαναστειλει και το ονειρο βγηκε οπως ακριβως  μου το ειπες.. αυτη τη φορα ειδα κατι πολυ περιεργο..ειδα οτι ο πατερας μου με παρε-νοχλουσε σεξουαλικα..κατι που σε καμια περιπτωση δεν ισχυει..και γι αυτο το λογο ενοιωσα τοση αηδια μεσα μου...τι μπορει να σημαινει?? ευχαριστω πολυ εκ των προτερων..!!!

May 2012  Nr 4096  απάντηση     όνομα: ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ     email: oneiro-kritis@hotmail.com
Αγαπητή Ευτυχία κάποια γνωστή ή φίλη θα είναι αιτία για να πάρεις μια αναπένταχη χαρά που θα σε εκπλήξει. Επειδή οι ημιπολύτιμοι και πολύτιμοι λίθοι είναι το σύμβολο της δύναμης και του πλούτου αυτή τη δύναμη και «πλούτο» σε γενικές έννοιες της ζωής θα αποκτήσεις αλλά να ξέρεις ότι θα το «μοιράζεσαι» πάντα με κάποια άλλη, ας πούμε την ξαδέλφη σου. Ή αυτό είναι κληρονο-μιά, ή πρόσωπο ή καταστάσεις , πάντως θα έχει πάντα κάποια σχέση με το πρόσωπο αυτό.
2 May 2012  Nr 4096   όνειρο          όνομα:  Ευτυχία 25        email  (καταχωρημένο)
Γεια σας αγαπητε ονειρικριτη,με λενε Ευτυχία 25 χρονων,.ειδα πως στο σπιτι μου καποια ξαδελ-φη μου,μου εφερε εναν πολυτιμο λιθο ο οποιος και καλα ηταν μαγικος ειχε δυναμη και ηταν απο εναν αλλον πλανητη ηταν πρασινος και γυαλιζε μεσα και ειχε και λιγο κιτρινο,απο την λαχταρα μου νομιζοντας οτι θα μου πραγματοποιησει αυτο που θελω ελεγα δεν θα μου δωσει και εμενα?τον γυριζει κατω για να μας δειξει την δυναμη του και αυτος εβγαλε ενα φως πρασινο σαν να ανοιγε  μια αλλη διασταση!τον παιρνω στα χερια μου σπαει εν το μεταξυ στην μεση και μου εδωσε το μισο να το εχω για δυναμη και τον κραταω στα χερια μου και με ολη μου την δυναμηκαι προ- σευχηθηκα για ενα προσωπικο μου ερωτικο θεμα!που στην πρα-γματικοτητα δεν ειμαι σε καποια σχεση αλλα με  προβληματιζει για το αν θα γινει κατι ξανα με αυτο το ατομο..σας ευχαριστω εκ των προτερων και να ειστε παντα καλα

May 2012  Nr 4095  απάντηση     όνομα: ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ     email: oneiro-kritis@hotmail.com 

Αναστασία
 γεια σου, Αν το σπίτι που έβλεπες να γκρεμίζει η μπουλντόζα ήταν δικό σου θα είχε κάποια ερμηνεία (όχι καλή) το όνειρό σου. Τώρα όμως που είδες γενικά γκρεμίσματα αλλά προς το καλύτερο (για μια ανακαίνιση) τότε το όνειρο είναι καλό, χωρίς όμως να σου το προσποποιήσω ή να πω λεπτομέρειες γιατί ότι είδες και γκρεμιζόταν κλπ δεν ήταν τίποτε δικό σου.
May 2012  Nr 4095   όνειρο          όνομα:  Αναστασία 32        email  (καταχωρημένο)
Αγαπητέ ονειροκρίτη, είμαι η Αναστασία 32 χρονων και είδα πριν μερικές μέρες το σπίτι απέναντι από το σπίτι της θείας μου να γκρεμίζεται από μπουλτόζα όπως επίσης και η στέγη στο σπίτι απέ-ναντι από αυτό. Τα σπίτια χαλουσαν έλεγαν εκείνοι που τα χάλασαν  θα ανακαινίζονταν  διότι ήταν πολλών χρονων. (Είναι όντως παλιά). Ευχαριστώ εκ των προτερων.


May 2012  Nr 409 απάντηση     όνομα: ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ     email: oneiro-kritis@hotmail.com 
Καλημέρα Μαίρη και συγνώμη για την αργοπορία. Τα όνειρα που συμβαίνει κάποιο ατύχημα και ιδίως με αυτοκίνητο πρέπει να τα προσέχουμε για να μη πω να τα φοβόμαστε και τρομοκρατηθείς. Στην ουσία (σε γενικές γραμμές) σημαίνει ατύχημα και στη πραγματικότητα χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικά αυτοκινητικό  και χωρίς να συμβαίνει υποχρεωτικά σε σένα. Ας το δούμε στη πιο απλή του μορφή σαν κάποιο ατυχία ή αναποδιά.
Το ότι βρέθηκες ξαφνικά σε μεγάλη αίθουσα για κάποιο σεμινάριο , μήπως μπορείς να συνδυάσεις κάτι τέτοιο ή παρόμοιο με μια ατυχή έκβαση του αποτελέσματος ;
1 May 2012  Nr 409  όνειρο          όνομα:  Μαίρη 33        email  (καταχωρημένο)
Καλημέρα και Χρονιά Πολλά.Με λένε Μαίρη 33 χρονών. Χτες το βράδυ είδα στον ύπνο μου πως ήμουν σε ένα αυτοκίνητο με κάτι γνωστούς και ο ένας από αυτούς οδηγούσε. Ήμασταν σε ένα καταπράσινο δάσος και σε μια στιγμή ο οδηγός ανάπτυξε υπερβολική ταχύτητα και του έλεγα συνεχώς μην τρέχει και έτσι πέσαμε πάνω σε ένα δέντρο αλλά ευτυχώς δεν έπαθε κανείς τίποτα. Και ξαφνικά βρίσκομαι σε μια μεγάλη αίθουσα για ένα σεμινάριο όπου ήταν κανένα δεκαριά άτομα όρθια και μας μιλούσαν, ανάμεσά τους ήταν και ένας νέγρος καθηγητής και μας μιλούσε. Μετά ξύπνησα.Τι σημαίνει το όνειρό μου.Σας ενημερώνω πως είμαι δημόσιος υπάλληλος.

Τα περισσότερα όνειρα μετά τις 18 Απριλίου απαντήθηκαν με ιμέιλ στους αποστολείς λόγω μικροπροβλημάτων που παρουσιάστηκαν στο ανέβασμα της ιστοσελίδας. Τώρα το σύστημα είναι ΟΚ  και περιμένω τα όνειρα σας .

Δεν υπάρχουν σχόλια: